Diety sportowe

Diety sportowe

Balance sport

Plan dietetyczny odpowiedni dla wszystkich osób, które nie mają specjalnych zaleceń żywieniowych, a cenią sobie różnorodność na talerzu i lubią odkrywać nowe smaki, przy czym dużo swojego wolnego czasu przeznaczają na treningi sportowe. Posiłki tworzymy na bazie świeżych warzyw i owoców, pełnych zbóż i produktów bogatych w pełnowartościowe białko jak mięso, nabiał i jaja. Uwielbiamy przygotowywać dla Was desery ale w naszym menu nie znajdziecie pozycji w których głównymi składnikami będzie biała mąka pszenna lub biały cukier, używamy mąki pełnoziarnistej a zamiast cukru wolimy miód lub słodkie daktyle. Dlatego też, ten wariant posiłków idealnie nadaje się zarówno dla dbających o linię, jak i dla tych którzy po postu nie lubią czy nie mają czasu na gotowanie sobie zdrowych posiłków. Odpowiednie zbilansowanie węglowodanów, białka i tłuszczy, zadba o moc na treningu oraz odpowiednią regenerację po nim.

Wybierz tylko wariat kaloryczny odpowiedni dla swoich potrzeb – dostępne są cztery: 2500, 3000, 3500, 4000 Jeśli masz problem z decyzją, który będzie dla Ciebie najlepszy, skontaktuj się z naszym dietetykiem, na pewno Ci doradzi.

Optimum sport

Plan dietetyczny odpowiedni dla wszystkich osób, które nie mają specjalnych zaleceń żywieniowych, a cenią sobie różnorodność na talerzu i lubią odkrywać nowe smaki, przy czym dużo swojego wolnego czasu przeznaczają na treningi sportowe. Posiłki tworzymy na bazie świeżych warzyw i owoców, pełnych zbóż i produktów bogatych w pełnowartościowe białko jak mięso, nabiał i jaja. Uwielbiamy przygotowywać dla Was desery ale w naszym menu nie znajdziecie pozycji w których głównymi składnikami będzie biała mąka pszenna lub biały cukier, używamy mąki pełnoziarnistej a zamiast cukru wolimy miód lub słodkie daktyle. Dlatego też, ten wariant posiłków idealnie nadaje się zarówno dla dbających o linię, jak i dla tych którzy po postu nie lubią czy nie mają czasu na gotowanie sobie zdrowych posiłków. Odpowiednie zbilansowanie węglowodanów, białka i tłuszczy, zadba o moc na treningu oraz odpowiednią regenerację po nim.

Wybierz tylko wariat kaloryczny odpowiedni dla swoich potrzeb – dostępne są cztery: 2500, 3000, 3500, 4000 Jeśli masz problem z decyzją, który będzie dla Ciebie najlepszy, skontaktuj się z naszym dietetykiem, na pewno Ci doradzi.

Samurai

Dieta samuraja to sposób odżywiania opisany w książce pod tym samym tytułem, którą wydał w 2011 roku trener i dietetyk Nate Miyaki.

Dieta samuraja harmonijnie łączy i czerpie to co najlepsze z diety paleo i wzbogaca jej jadłospis o bezglutenowe źródła węglowodanów.

Jest to dieta idealna dla osób intensywnie trenujących, chcących zmaksymalizować wchłanianie składników odżywczych z pokarmu, aby ich trening był jeszcze bardziej produktywny.

Stosować ten plan żywieniowy mogą zarówno osoby które chcą utrzymać masę mięśniową, i osiągać lepsze wyniki w sporcie, te, które chciałyby schudnąć kilka kilogramów, bez straty w wynikach, ale również pracujący nad zwiększeniem masy mięśniowej.

Niektóre alergie i nadwrażliwości oraz choroby autoimmunologiczne wykluczają dietę samuraja.

Dostępna w czterech wersjach kalorycznych : 2500, 3000, 3500, 4000