Low IG 

Indeks glikemiczny (IG) to wskaźnik, który informuje o tym, jak gwałtownie po spożyciu danego produktu spożywczego wzrasta poziom glukozy we krwi.

Im szybciej produkt ulega trawieniu i im szybciej następuje wzrost poziomu cukru we krwi, tym wyższa wartość indeksu. Plan dietetyczny LOW IG bazuje na produktach o niskim i średnim indeksie glikemicznym 0-55.

Również łączenie poszczególnych produktów w posiłkach lub ich obróbka termiczna może zwiększać lub zmniejszać wartość indeksu glikemicznego.

Plan dietetyczny LOW IG opiera się na odpowiednim doborze produktów tak, by zmiany poziomu glukozy we krwi były jak najmniejsze, ale posiłki nadal smaczne i odpowiednio zbilansowane.

Odżywianie zgodne z zasadami IG pozwala skutecznie schudnąć i znacznie ogranicza ryzyko efektu jo-jo. Plan dietetyczny idealny dla osób które mają problemy z unormowaniem poziomu cukru we krwi lub chciałyby schudnąć kilka kilogramów, ale źle znoszą diety o ograniczonej kaloryczności.

Dostępne w dwóch wariantach kalorycznych : 1500 i 2000

Low IG 

Indeks glikemiczny (IG) to wskaźnik, który informuje o tym, jak gwałtownie po spożyciu danego produktu spożywczego wzrasta poziom glukozy we krwi.

Im szybciej produkt ulega trawieniu i im szybciej następuje wzrost poziomu cukru we krwi, tym wyższa wartość indeksu. Plan dietetyczny LOW IG bazuje na produktach o niskim i średnim indeksie glikemicznym 0-55.

Również łączenie poszczególnych produktów w posiłkach lub ich obróbka termiczna może zwiększać lub zmniejszać wartość indeksu glikemicznego.

Plan dietetyczny LOW IG opiera się na odpowiednim doborze produktów tak, by zmiany poziomu glukozy we krwi były jak najmniejsze, ale posiłki nadal smaczne i odpowiednio zbilansowane.

Odżywianie zgodne z zasadami IG pozwala skutecznie schudnąć i znacznie ogranicza ryzyko efektu jo-jo. Plan dietetyczny idealny dla osób które mają problemy z unormowaniem poziomu cukru we krwi lub chciałyby schudnąć kilka kilogramów, ale źle znoszą diety o ograniczonej kaloryczności.

Dostępne w dwóch wariantach kalorycznych : 1500 i 2000

Wege + Fish

Plan dietetyczny WEGE+FISH został stworzony dla osób, które chcą korzystać ze wszystkich dobrodziejstw diety roślinnej wzbogaconej o ryby. Wykluczyliśmy z niej mięso oraz nabiał, ponieważ wiemy, że dobrze zbilansowana dieta wegetariańska jest korzystna dla organizmu na każdym etapie życia, co potwierdziło wiele badań, a dodatkowe wzbogacenie jej o ryby zapewnia dostarczanie do organizmu wszystkich niezbędnych składników odżywczych, o które w diecie wegetariańskiej jest ciężej zadbać.

Plan dietetyczny WEGE+FISH korzystnie wpływa na układ krążenia oraz pomaga ograniczać ryzyko chorób metabolicznych.

Dostępny w czterech wariantach kalorycznych : 1000, 1200, 1500, 2000

Lactose free

Plan dietetyczny z wykluczeniem mleka i jego przetworów został stworzony dla osób, które odczuwają dolegliwości ze strony układu pokarmowego po ich spożyciu. Wyklucza ona wszystkie produkty nabiałowe , które jednak skutecznie rekompensujemy produktami roślinnymi.

Wybierz wariat kaloryczny odpowiedni dla swoich potrzeb – dostępne są cztery: 1000, 1200, 1500 i 2000. Jeśli masz problem z decyzją, który będzie dla Ciebie najlepszy, skontaktuj się z naszym dietetykiem, na pewno Ci doradzi

Lactose free

Plan dietetyczny z wykluczeniem mleka i jego przetworów został stworzony dla osób, które odczuwają dolegliwości ze strony układu pokarmowego po ich spożyciu. Wyklucza ona wszystkie produkty nabiałowe , które jednak skutecznie rekompensujemy produktami roślinnymi.

Wybierz wariat kaloryczny odpowiedni dla swoich potrzeb – dostępne są cztery: 1000, 1200, 1500 i 2000. Jeśli masz problem z decyzją, który będzie dla Ciebie najlepszy, skontaktuj się z naszym dietetykiem, na pewno Ci doradzi